Pænt over 150.000 kroner blev der solgt armbånd for til Copenhagen Pride.
Om en lille uge er der generalforsamling hos pride. København var fyldt med 200.000 festglade mennesker af alle køn og dem, som ikke vil defineres med et køn, men uanset hvad, så er vi sikre på, at man ikke kunne få armene ned for bar succes hos Copenhagen Pride i dagevis efter.
Det grønne armbånd
For at et objekt skal sælge godt, skal det være absolut interessant. Det har vi sagt mange gange, og i år havde priden måske lyttet i krogene. I hvert fald gik man bort fra sidste års ”grimme” gummibånd over til en ny model: Et regnbuefarvet armbånd uden årstal, kan man tænke sig det? Ja, sagde Copenhagen Pride.
Fremfor at have et årstal på ønsker vi i stedet at ændre den fremhævede farve hvert år fremefter, så det officielle armbånd får forskellige grafiske udtryk hvert år - men stadig er let genkendelige, sagde kommunikationschef Thomas K. Rasmussen til XQ28.dk, tilbage i juli måned i år.
Der blev sat skub i salget, og Pridens hovedsponsor, 7/eleven, tog også deres del, da flere af deres butikker i København solgte dem.
Vi kan sige, at det solgte godt, men det kan vel altid sælge bedre. Tag et gæt på hvad du tror - så afslører vi det korrekte tal på lørdag.